Palvelut

Työntutkimus

Työntutkimus sisältää tehokkaita menetelmiä toiminnan parantamiseen. Käytännössä työntutkimus on työnmittausta, menetelmätutkimusta, ergonomian tutkimista, ajankäytön selvittämistä, kehityskohteiden määrittelyä ja palkkauksen perusteiden määrittelyä. Jos ei tiedetä kuinka paljo aikaa työhön kuluu, ei voida hinnoitella oikein tai kehittää oikeita asioita. Tahtituotanto perustuu oikeisiin aikatietoihin.

Laadunparannus

Laadunparannus ja laaduntuottokyvyn nostaminen tehdään räätälöitynä palveluna. Laadunparannus voi sisältää prosessien kuvaamisen, mittaroinnin kehittämisen, laatukoulutuksia, prosessi- tai tuoteauditointia, ongelmanratkaisua  tai kokonaisen laatu- ja ympäristöjärjestelmän rakentamisen.

Johtamisjärjestelmän kehittämisen tulee vaikuttaa koko organisaation tehokkuuteen ja riskienhallintaan.

Koulutus

Laatutiimi räätälöi koulutuksia asiakkaiden tarpeen mukaan. Koulutukset jakaantuu tyypillisesti neljään eri pääluokkaan:

– Esimieskoulutukset

– Laatukoulutukset

– Tuottavuuden perusteet

– Työnopastuskoulutus

Tarvekartoitus

Lyhyellä päivän kestävällä tarvekartoituksella saadaan selville mihin kehitysresursseja kannattaa suunnata.